Takaisin

Palautteesi on meille tärkeää - katso video "Kiitos palautteestasi!"

Kuopion yliopistollisen sairaalan toimintaa ohjaavana arvona on asiakas- ja potilaslähtöisyys. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että asiakkaita ja potilaita kuunnellaan tarkasti: mikä KYSissä toimii ja mitä voisi vielä kehittää.

KYSillä on viime vuosien ajan tehostettu palautteen antamisen mahdollisuuksia ja myös toimittu annetun palautteen mukaisesti.

Palautteen perusteella tehdyistä parannuksista on nyt tehty myös KYSin historian ensimmäinen asiakkuuskertomus. Siinä kerrotaan, mitä toimenpiteitä KYSillä on tehty asiakaslähtöisyyden kehittämiseksi.

Vuoden 2018 aikana keskeisiä kehittämiskohteita olivat muun muassa sairaalan viestintä ja yhteydenpito sekä asiakkaan kohtelu.

- Kehittäminen on ollut hyvin käytännönläheistä ja näkyvää. Sairaalan asiakkaat ja laaja asiantuntijajoukko ovat tehneet merkittävästi työtä ja samalla luoneet uutta yhteistoimintamallia, sairaalanjohtaja Heikki Miettinen kertoo.

- Haluamme, että jatkossakin asiakkaat osallistuvat toimintamme suunnitteluun, kehittämiseen ja arviointiin asiantuntijoiden rinnalla. Tavoitteena on olla inhimillisesti maailman paras sairaala, Miettinen jatkaa.

Toivomme jatkossakin palautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme entisestään. Palautetta voit antaa verkossa esimerkiksi täältä.

Asiakkuuskertomuksen lukemisen lisäksi siihen voi perehtyä myös videomuodossa. Videolla näet, mitä konkreettisia muutoksia KYSissä on tehty saadun asiakaspalautteen pohjalta. Katso videomme Kiitos palautteestasi!

Katso videomme Kiitos palautteestasi! klikkaamalla alla olevaa kuvaa.