Takaisin

Tule mukaan KYSin Sydänkeskuksen asiakasraatiin!

Nyt sinulla on mahdollisuus päästä osaksi tärkeää kehittämistyötä uudessa asiakasraadissa.

KYSin Sydänkeskuksen raadin tarkoituksena on suunnitella, kehittää ja arvioida sydänpotilaan kokonaisvaltaista hoitoa. Keväällä 2020 valmistuu uusia sydämen tutkimiseen liittyviä toimitiloja, joiden kehittämiseen toivomme asiakkaidemme näkemystä. Raadissa esille tuotuja asioita hyödynnetään sydänpotilaan hoidon kehittämisessä.

Asiakasraati kokoontuu viisi kertaa vuodessa kahden vuoden ajan. Jäsenille maksetaan matkakulukorvaus julkisen kulkuneuvon mukaisesti.

Vapaamuotoiset hakemukset voi lähettää sähköpostitse tarja.kosunen@kuh.fi tai postitse osoitteeseen Kuopion yliopistollinen sairaala/ Sydänkeskus hallinto/ Tarja Kosunen, PL 100, 70029 KYS. Hakemuksessa on oltava hakijan nimi sekä yhteystiedot ja tiivis perustelu, miksi haluaa mukaan Sydänkeskuksen asiakasraadin toimintaan. Ilmoittauduthan viimeistään 5.5.2019 mennessä.

Jäsenten valinta tehdään lyhyen haastattelun perusteella. Haastatteluun valituille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lisätietoja: Osastonhoitaja Saila Koskenranta, p. 044 711 3947, saila.koskenranta@kuh.fi