Asiakasosallisuus

Sinä ja läheisesi voitte osallistua ja vaikuttaa toimintamme kehittämiseen, suunnitteluun ja arviointiin. Tämä on mahdollista

Koemme, että kehittämisvaiheessa asiakkaan äänen kuuleminen on erityisen tärkeää, ettei kehittäminen perustu vain ammattilaisen mielipiteeseen tai olettamaan.

Videosarja Ajankohtaista asiakkaille

KYSin asiakkaille ja heidän läheisilleen on tehty Ajankohtaista asiakkaille -videosarja, jossa kerrotaan asiakaslähtöisestä toiminnasta ja sen kehittämisestä sairaalassamme.

Videosarjan kolme ensimmäistä jaksoa käsittelevät asiakaspalautteiden perusteella tehtyjä parannuksia, asiakasraatien toimintaa ja hyvinvointia kulttuurista –toimintamallia.

Katso ensimmäinen jakso Palautteilla parannetaan toimintaamme –video KYSin YouTube-kanavalla. Jatkoa seuraa loppuvuoden aikana.

Videosarjan toisessa osassa kuulet, miksi kulttuuria ja taidetta tuodaan sairaalan tiloihin. Katso video Hyvinvointia kulttuurista KYSin YouTube-kanavalla.

Videosarjan kolmannessa osassa kerrotaan, kuinka asiakasraadin jäsenet voivat vaikuttaa KYSin palvelujen suunnitteluun, kehittämiseen ja arviointiin. Katso videosarjan kolmas jakso Asiakasraadit KYSin Vimeo-tilillä.

Kiitos palautteestasi! -videolla kerromme esimerkkejä konkreettisista muutoksista, joita KYSissä on tehty saadun asiakaspalautteen pohjalta.